V-Pills Yararı Olur mu?

2 Yorum

benim erkeklik organıim kücük hali 4cm büyük hali 11cm ben 19 yasındayım kücük kaldı ama kızlara karsı ılgım var dölde geliyo piyasada v_pilis dıye penıs buyutucu var ondan kullansam olurmu zararı olur mu haydar abi hem korktugum sey su evlendıgım zamn karım memnun kalırmı ondan buyuklugunden cınsel ilşkisye gırmek ıcın 11cm uygunmudur haydar abi yoksa daha uzama ıhtımalı varmıdırı erkeklik organıimin nolur banayardımcı ol haydar abı sen bılırsın bunlara cevap verırsen cok memnun olurum bu konuda bana yardım et puskolojım bozulacak nerdyse haydar abi cinsel ilikiye gırmek ıcın uygunmuduru 11cm yeterlimidir şimdiden cok tesekkurler haydar abi (iyiki varsın)

Yazar Hakkında

Yorumlar

  1. 1 alp

    kardesim 15 yasima yeni giricem 3 gün sonra benimki 15 cm büyük hali :D

  2. 2 adana

    hikaye hepsi

Yorum Yap